ארביטראז' בהימורי ספורט

מה זה ארביטרז' ספורט?

ארביטראז', או מרווח, הוא ביטוי מוכר היטב בכלכלה, המדבר על ניצול של הבדלי מחירים בין 2 שווקים או אתרים. "ארביטראז' ספורט" הוא מקרה פרטי כאשר ישנו מרווח בסיכויי הזכייה על משחק מסויים בין שני אתרי אינטרנט העוסקים בהימורי ספורט.

מצב זה מתרחש כאשר ליין של משחק בין האתרים השונים מאפשר מרווח בכל אפשרות של תוצאת המשחק. המשמעות היא, כי ניתן להמר על שני הצדדים למשחק גם יחד תוך כיסוי כל האפשרויות במשחק והבטחת רווח בכל תוצאה שתהיה לאותו משחק.

מצבי ארביטראז' מתרחשים כל יום, ואפילו מספר פעמים ביום והמהמרים המנוסים והזריזים יודעים לזהות אותם ולהרוויח מהם רווחים משמעותיים. כאשר נוצר ארביטראז' המהמר יכול לעשות רווח ללא קשר לתוצאה. בסלנג "המהמר ארביטראז' מכונה לעתים קרובות ARB; אנשים המשתמשים בארביטראז' נקראים arbers

כדי להרוויח בהימורי ארביטראז צריכים סכומים גדולים יחסית של כסף. ע"פ רוב, 98% מהזדמנויות הארביטראז' הרווח על ההימור נותנות רווח של פחות מ -1.2%. בפועל, הארביטראז' מתגלה בדרך כלל במהירות על ידי חברות ההימורים והפערים בליין ההימור נסגרים במהירות. ארביטראז' הוא תהליך מהיר מאוד והביצועים המוצלחים שלו דורש המון זמן, ניסיון, מסירות ומשמעת, ובמיוחד נזילות.

ארביטראז' על הימורי ספורט – איך מוצאים את ההימור הבטוח?

בארביטראז' מנצלים סיכויים שונים המוצעים על ידי סוכני הימורים שונים. לדוגמא, ניקח אירוע שיש לו רק שתי תוצאות אפשריות למשל, במשחק טניס -בו או פדרר זוכה או סמפרס זוכה.

סוכן א – אם פדרר מנצח – ישלם 1.25, אם סמפאס מנצח ישלם 3.9

סוכן ב – אם פדרר מנצח – ישלם 1.43, אם סמפאס מנצח ישלם 2.85

אז עם משקיע 100 שקל אצל סוכן ב על פדרר ו 36.67 שקל אצל סוכן א על סמפרס – נזכה בכל מקרה

אם פדרר ינצח נקבל 43 מסוכן ב ונפסיד 36.67 שקל מסוכן א = 6.33 שקל רווח

אם סמפרס ינצח נקבל 3.9*36.67 פחות 100 = 43 שקלים מסוכן א  פחות 36.67 שנפסיד אצל סוכן ב = 6.33 רווח

שימו לב שהרווח מתקבל ללא קשר מי זוכה במשחק!

מחשבון ארביטראז'

רוצים לדעת האם יש הימור ארביטראז'?

הכניסו את הנתונים הבאים והמחשבון יעשה את העבודה

הכניסו את הליין של הסוכנים השונים – שימו לב! – אתם צריכים להכניס את הליין הכי גבוה של כל תוצאה – אם סוכן אחד נותן לתוצאה "נצחון בית " ליין של 1.8 וסוכן שני נותן ליין של 1.9 – אתם מכניסים את 1.9


תוצאות

מה הארביטראז'?

ליין של משחק